Vybraný příspěvek

"APOLENKA RYCHLÍKOVÁ" >> "V PRAVDĚ" pro Český rozhlas: ,,O čem mluvíme, když mluvíme o OSOBÁCH SAMOSTATNĚ VÝDĚLEČNĚ ČINNÝCH (OSVČ)" | iROZHLAS - spolehlivé zprávy

https://www.irozhlas.cz/ komentare/komentar-osvc- prijmy-vydelky-podnikatele_ 2011251043_tzr ~~ >> ** www. LIDU ČR..** << ~~~

středa 9. prosince 2020

K NEVÍŘE :

 Googloví si to se Mnou
KOULÍ
po fašisticku.. MASTÍ.. 

ZRUŠILI MI TADY MOŽNOST VKLÁDÁNÍ www Linků, jak pozoruji, 
možnost volit jinou barvu písma.. 

PÍSMÁCI
FAŠISTICKY VYSMÁTÍ.. 

~~
NEJLEPŠÍ TRUMPETISTCE SVĚTA
Melisse Venema
Mi nejde odeslat nikde žádná zpráva.. 

Odhaduji, že v tomto všem jedou Google ČR s Babišincem, a odnožemi, struktúrami, 
postSTB KGB včetně možná i takovýchto fakcí
policejních ČR. JELIKOŽ DLOUHODOBĚ MI JE, MOŽNÁ I PŘES BLUETOOTH SLEDOVÁN KAŽDÝ MŮJ PROKLIK, SABOTOVÁN POČÍTAČ, INTERNET, I RYCHLOST ZAPISOVÁNÍ.. SABOTOVÁNÍ JEJ I ŽE NEJDE ZAPISOVAT. 
MYSLÍM, ŽE BY SE TÍM UŽ MĚLO ZAČÍT ZABÝVAT NEJLÍP ASI VRCHNÍ STÁTNÍ ZASTUPITELSTVÍ ČR, NEBOŤ MI JSOU OBDOBNÉ PRAKTIKY SABOTÁŽNÍ PODEZŘELÉ, COBY TRESTNÁ ORGANIZOVANÁ I STÁTOPODVRATNÁ TRESTNÁ, AŽ TERORISTICKÁ, AKTIVITA JEJICH.. ČINNOST. 

JÓ, A Saša Mitrofanov, komentátor ČRo
myslím, možná, dle jeho průpovídek, k tomuto nejspíš může mít i informačně, a kdo ví jak ještě, blízko. 

TOŤ dnes názor Můj.. 
I MILÍ. 

Rádi se Mi, TITO.. vysmíváte. 
Tož:.. Tak se SMĚJTE. 

~~~